Sunday, April 1, 2012

It's been a while....

It has been a while since I've updated my blog..quite a few years I think, as my marriage now reach 10 month and 3 days...(betul kn dear? hehehe...)....

Today I have to be apart for a while with my lovely wife as she had to go back to UIAM to continue her long 2 month++ studies...It is sure a long wait for me..

Now I have to be my best to live as she usually do all the work for me..hehe...nak pakai baju apa, nk wat pe, makan, etc...she is the one who prepare it for me..now..hahaha..paham-paham je la..

I thimk thats all for now, after a long break(malas) from updating this blog...

with regard,

Mr. EmmEtt

3 comments:

Umm Zuhayr Mohd Fadzli said...

yea emmet update blog..

mr.emmeett..nk naik blakang ko jugak! :-P

mcm gmbar tu..ewwww..

zarseries said...

alamak..dah komen2 enter kuar nama isteri pulak..

maklumla ada bini..cewah..

haha..madu bile dtg kl?

Mr. EmmetT said...

Hahaha..

Biasa la tu, aku pernah hampir terpost kt FB guna isteri aku nyer account..hahaha..

Baru nk semangat sikit update blog ni bro..tu yg update tu...haha...

ko xpernah lg nek blakang aku kn? hahaha...amahl, dude, abu, salman pernah da...hahaha...

tu la, aku rindu ngan makanan kt KL...hahaha...t pape aku roger2 la, ley jumpa2...